Nejčastější dotazy

Vstupenky Vám přijdou do pár minut od zaplacení na Vámi zadaný email.
V případě platby převodem se lístek odešle až po převodu platby.

Zpravidla ano. Vyplňte formulář na stránce reklamací.
Podmínky vracení lístků si ale stanovuje každý prodejce sám. Většinou se vstupenky dají vrátit do 24 hodin před akcí.

Vstupenky můžete zaplatit buď přes platební bránu ThePay (karta, ApplePay, GooglePay) nebo převodem.

Pokud vám lístky nedorazily, ale zaplatili jste, nezoufejte. 

1. – Počkejte pár minut
2. – Podívejte se do spamu

Pokud lístky nejsou nikde k nalezení, je pravděpodobné, že jste špatně zadali email. Napište nám na email [email protected] jméno, příjmení, email a kdy přibližně jste lístek kupovali. O vše se postaráme a lístek zašleme na správný email.

Vše záleží na rychlosti převodu. Při okamžité platbě do pár minut. Při normální platbě typicky další pracovní den.

(Při odeslání platby v pátek večer nebo o víkendu přijde platba až v pondělí!)

Platební brána ThePay si na vrácení peněz vyhrazuje 2-14 dní. Typicky ale vrácení netrvá déle než pár dní.
Platby převodem vracíme hned. Záleží na tom, jestli Vaše banka přijímá okamžité platby. Pokud ne, tak peníze přichází další pracovní den.

(Při odeslání platby v pátek večer nebo o víkendu přijde platba až v pondělí!)

Ideálně lístkem v mobilu, který naleznete v emailu. Není třeba nic tisknout, pokud si ale lístek vytisknout přejete, tak Vás prosíme o spíše menší rozměry (nikoliv přes celou A4)

Lístek můžete reklamovat, pokud to pořadatel akce dovoluje.

Vyplňte formulář na stránce reklamací. Napiště do podrobností, kolik lístků chcete vrátit.

Každá akce vyžaduje něco jiného. Specifické požadavky jsou napsány u každé akce.
U větších akcí se ale doporučuje přijít 1 hodinu před začátkem programu.

Vyplňte formulář na stránce reklamací. Lístky z akce Vám vrátíme. Nemůžeme ale zaručit, že na vaši požadovanou akci ještě lístky budou.

Kontaktujte nás ideálně přes email [email protected] pokud jste řešení nenašli zde. Rádi Vám jakkoliv poradíme nebo zodpovíme Vaše dotazy.

S vytvořeným účtem nemusíte při nákupu zadávat svoje údaje. U některých plesů závodíte s časem (ostatními lidmi) a snažíte se zabrat svoje místo. Každá sekunda je dobrá a mít správně vyplněné údaje předem Vám může opravdu pomoct.

Místa se rezervují kliknutím na tlačítko platby přes platební bránu nebo při vytvoření platby převodemnikoliv kliknutím na dané místo.

Na platbu platební branou máte asi 10 minut. Poté se objednávka automaticky smaže. Platby převodem jsou mazány do 3 pracovních dnů od zadání.